Wednesday 28 September 2011

BesT kE cINta ItU?

Sedang Aku asyik minum kopi...tiba2 aku tringat kisah siang td...melihat dua psg sejoli sdg asyik becinta..aku terpikir best ke becinta ni?sbb..even usia aku da hmpir 2++ (he..dirahsiakan) tp aku msih blom lg merai kmanisan CINTA spt di gemburkan2 org selama ni..hmm..aku pon xtaw wuts the feelings...

aku tertanye2 dalam hati..n mcm2 soklan di benak pikiran..dlm filem @ drama pon aku da tgk gak tp aku mcm tkot je nk becinta..mcm byk sgt dugaan aku kena tempuh kot...becinta ni best ke?? bkn ke bila psgn kita merajuk kita kena pjuk bagai nk gila..kdg2 klu xde mood pon dia bole wat hal...pastu,mst kena cemburu..udahnyer makin tggi la darah kita klu asyik nk cemburu je (silap2 boleh dpt darah tinggi taw....) tu y aku nmpk la..y bestnyer..mgkin da org sayang n x sunyi sntiasa da teman (Aku ckp bdsarkan citer dlm drama...he3...sbb aku sndiri pon xde pngalaman...)


itu klu becinta...klu PUTUS CINTA plak?pe y akn berlaku?jiwa kita mati ?@ berakhirnya sbuah khidupn? @kita akn spontan wat2 benda bodo??

Ermm...pe la agaknye jwpnnye...mesti penat kan becinta sbb mcm2 emosi y kena kita hadapi...tp apa plak akn jd klu kt lgsg x becinta? mgkinkah lebih aman?...ha3 mungkin kedua2 kita kena try la kot mn lg BEST!!! he3...


NOTA KAKI : Apepon anda, siapa pon anda...anda adalah anda...he...

1 comment:

  1. cinta membawa emosi yang bervariasi, ada yang best, ada yang tak best. Jangan risau, cinta akan datang sendiri bila tiba masanya nanti ^_^, so time tu kita boleh rasa sendiri best ke tak..hehe

    ReplyDelete