Monday 31 October 2011

AKU SENTIASA TERSENYUM...BIARLA ORG NK CKP AKU GILERZ

Hi semua...lame x update blog ni...ha3 bkn pe busy dgn lyn kerenah diri sendiri...

Lately ni ramai plak staff aku y kena jangkitan demam DENGGI...tu y wat aku agak busy ckit lyn stress sendiri...al hamdulillah la aku kuat x kena jangkitan tu...so those to all my fren cpt2 la smbuh n balik keje..sian aku tgk kwn2 aku y lain semua da penat sbb kn cover u all pnyer job...nasib badan la kan....

So, aku pon try la gak jumpe doktor mn la taw kalau2 aku ley dpt MC mcm depa siap leh sambung smapi cuti RAYA HAJI (kami ni la terpaksa keje hempas pulas)...Upenyer aku NORmal cm stress ckit, xtaw la pe y stress tu...tp y wat aku trkejut tu, Dr suh aku g Pakar Psikologi..uh hebat kan penyakit aku sbb tekanan aku y ntah pape aku pikir smpai Dr pon kesian tgk muka aku y x bermaya..dia pon bg aku Consultation ler...after tu...aku ase ok ckit la...then aku lepak kat SECRET RECIPE...Menjamah choc. Indulgence & green Tea my fav tu....i feel calm la gk..after 15min ak pening balik..so, aku pon g la karok (lagu pe lagi klu bukan SEARCH)..naik pecah suara aku...pas aku g karok aku  plak kedai mak uda sbb aku ase aku stress sbb x dpt benda2 tu lg kot ( aku pon balun la wat serentak)...

Bayangkan 2 bulan aku tunggu nk mkn roti canai melayu x dpt..pnye la aku kcik ati..so, aku pegi je la sndiri..balun 2 keping roti puas2..ha3..trus lupe diet, sbb mgkin pasni aku x ngidam da kot..ssh tu nk g sn...byk halangan..ecece..

lepas aku wat semua benda y tertangguh tu br la aku lega..n Aku g keje dgn senyumn jer...upenyer bukan pe, cm bila kita x dpt pe y kt nak tu y wat jiwa kt stress..(solat & doa penting) cm aku nk ckp...buat je pe kt nk wat janji kt mampu buat..x perlu ada org lain untuk kt cpai klu perkara tu mampu kt wat sendiri..


Lastly, thanks to my sis..dia taw aku stress n pg td atas meja aku dia hadiahkan aku benda ni...SWEET SGT.... ^_^..So lpas ni aku akn semadikan sume cerita aku kat dlm ni...

No comments:

Post a Comment