Tuesday 11 October 2011

NEVER SAY YES TO "BLIND DATE"...

BEst from my Story...its really happen, n dont try at home...

Aku telah dikenalkan oleh some1 d suatu tmpt..(dirahsiakan)..ok, pd mulanya mmg aku mls, mmg byk alasan y aku wat spya plan "Blind Date" tu gagal smpai aku sggup lari ke Melaka Semata2 nk wat2 busy time cuti aku....

Tapi...d pendekkan citer,my fren ni paksa gak aku jmpe...katanye bg peluang kat dia..so, aku pon wat pertama kali wat benda alah ni "Blind Date"...waktu y dijanjikan pon tiba pd 11.11.11 jam 2000( Tepi tasik) n xde sape taw psl benda ni at d 1st time..

aku pon dtg la tepat jam 2000 sbb aku mmg x suka mgkir janji, tp aku da bgtaw kat kwn aku y jgn hrp ape2 dr pertemuan ni, aku tggu hampir 1 jam kat sn..and i really hate waiting too long....

Then...dia pon dtg..alangkah terkejutnya dia terlalu "kacak"...sgt2kacak sampaikan aku nk mkn pon aku x bole pndang muka dia...hwa 15 min aku jmpe ase mcm 2 hari 2 mlm, lamenyer...aku per lg terpksa la wat sikap pling buruk skali, tp dia msih mnunjukkan reaksi +ve pd aku...aku da x selesa..aku pon bermesej la dgn 3 org kwn baik aku mintk TOLONG........hwa...cabut...pe y aku perlu wat???????dia mrayu2 smpai aku naik kaku...aku trus byr bil n lari dr situ tp dia kjar aku da mcm filem drama jer...

dsbbkan aku mmg xnk jumpe dia lg, maka aku pon psing2 da mcm tawaf sbb nk elak dr dia taw nombor plate kete aku tu..tp dia msih mengejar dan mengejar...aku pon kol la kwn baik aku..Wak kerang, n dia bg aku idea msuk toilet perempuan...
 korang taw x betapa BUSUKNYER toilet tu...tp aku trpksa..sbb..Dia mmg mcm laki da desperate...very scary...aku xnk wat lg da...tobat da...hwa...

ha3..tp da hikmahnya aku dpt drama mcm ni ...pling tidak idop aku di warnai oleh drama y kelakar...hu3...so dont be sedih2...n jgn cuba2 untuk "BLIND DATE"...


p/s: klu nak gak,please bring some1 klu tidak...owh...da la drama lg...he3..

1 comment:

  1. kahkah...pe ke jadahnye ko g blind date tu cik kak oi..hahaa...wat lawak r babe!!!...aku rase mesti lagi hensem 'abg black' kan..huhuuu...akhirnye...si 'wak kerang' gak la y tolong...da la tu..tobat2 la..xyah wt pasal ngn 'blind date' aku jamin memang mamat tu dah sangap-ngap nak pompuan...cian dia...kihkihkih!!

    ReplyDelete