Wednesday 12 October 2011

SEDAR...JANGAN TRUS BERBARING...

urm...topic ni bunyi plik...tp ape y aku nk share pon xdela tersirat sgt...cm skrg aku rs aku da bangun dr tdo..n aku da pndai berjalan, tidak spt dlu...aku cm pndai mrangkak n perlukan bantuan org lain untk berdiri...aku ckp mcm ni slepas ape y berlaku..dan mungkin...ni y terbaik untuk aku...

Jangan melihat ke belakang lg terus kan langkah anda, wlupon anda kehilangan sesuatu tidak bermakna anda telah mati, so...ape y aku nk share pon atas pngalmn aku sndiri..mungkin sbb aku ada si "DIA" y cumel n sntiasa beri snyuman pd aku tiap kali aku sedih...dan paling penting aku masih sedar rmai kwn y sayangkan aku n sentiasa ada untuk aku..klu bf??ptus cinta da dia nk amik berat ?(xdekan?)..tp klu kwn baik smpai bila2 pon akan kekal.

Tadi aku lepak dgn kak cilvia(kawan baru dr Jakarta)...kakak ni baik n selalu bg nsihat kat aku, bila aku sdih n ase nk ketawa mst aku lepak kat spa dia smpai berjam2 @ mmg aku sndiri minat dok kat spa kot...cantik sgt kakak even umur dia 50++ tp maintain gitu...dia byk nasihatkan aku itu dan ini..

Kalau pun di takdirkan kita masih belum ada bf, x smestinya hidop kita xde warna...mcm2 kita bole buat...cb bygkan klu kt ada bf mst prgerakan kita terhad...smpai masa untuk diri sndiri pon kt xde asyik nk fikir si dia jer...so, spnjang aku lepak dgn kak cilvia byk la cerita psl bidang kecantikan (plus aku mmg minat gilerz) sbb tu aku x bosan, dan y paling penting confiden kt akan meningkat semula...





Now, aku ase bebas..bole hang out with all my fren..xda gado2..xde sedey2..xde kn mrh (ala, itu jer y kt akn hadapi bila bercinta ni..) sbg byaran untk C.I.N.T.A...thats why la kita jgn ase terpinggir @ rendah diri if kita xde bf..mmg byk y kita bole wat..or wat mcm aku lepak kat tempat y mmg aku minat dr kcik (pusat kecantikan)...

So guys, pe yang penting kita cm perlu sabar and hadapi semuanye dgn senyuman....he


p/s : Jgn STRESS sgt nnt muka kita pon da xde SERI..just sembunyi kan masalah kt dgn snyuman, klu da x tahan sgt share jer dgn ur best fren, but make sure ur fren adalah srg pendengar y baik..baru la kita lega..^_^
" WHAT U GIVE..U GET BACK DEAR...."

No comments:

Post a Comment